woensdag 12 juni 2013

Welcome Gorgeous

Welcome gorgeous!Met trots kan ik vertellen dat ik mijn eigen blog begonnen ben.
Natuurlijk kijk ik hier met een beetje gezonde spanning tegen aan.





Ik hoop dat veel mensen zich zullen vermaken bij het lezen en bekijken van Glamorousvision.blogspot.com

About the blogette:

Mijn naam is Clarissa van der Linde.
Ik woon in een klein dorpje in Overijssel genaamd Sint-jansklooster.
Daar woon ik op een boerderij waar ik op mijn gemak met mijn killerheels rond paradeer.
Ik ben een echte fashionlover dat houdt van mode, luxe en items die je niet vaak tegen komt.
Ik heb de opleiding mode & styling filiaalmanger niveau 4 afgerond en ben momenteel werkende bij Vanharen Zwolle
Mijn grootste droom is een fashionstylist te worden of een eigen kledingzaak te beginnen.


Ik hoop dat mijn blog veel plezier en inspiratie zal geven,

With much love,

Clarissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten