zondag 16 juni 2013

Leather and fake fur!

Hello Georgeous!
Voordat ik ben begonnen op blogspot was ik een maandelijkse fashionblogger op de website www.watisdetrend.nl Ik heb met heel veel plezier elke maand een outfit mogen posten maar het werd toch tijd voor mijn eigen blog.

Voor deze outfit heb ik gekozen voor een leren broek, een fake fur coat, een blouse met studs en een stoere clutch.
Ik ben echt een fan van leren broeken en stoere items!
Ook mijn Supertrash laarzen vind ik helemaal geweldig! Ze lopen echt heerlijk! Ik loop er zo de hele winter op rond. Ik kan niet wachten op de laarzen van fall winter 2013 -2014!

Fake fur coat - Vila
Studded blouse - Veromoda
Leather pants - H&M
Boots - Supertrash
Clutch - Ebay
Spikes bracelet - Ebay












Geen opmerkingen:

Een reactie posten