woensdag 22 januari 2014

Fashion transparent perspex clutch & Chanel nail polish iphone 4 case























Ik had mezelf voorgenomen om niet meer zoveel te kopen.
Toch kijk ik stiekem elke dag even op Ebay.... 
De verleiding werd te groot en heb weer te veel spullen besteld.
Ja er komen in totaal negen pakketjes deze kant op..!
Negen pakketjes, waar onder andere een jas, ketting en oorbellen bij zitten.
Van al deze pakketjes zijn er al twee binnen gekomen.

Ik ben het meest happy met deze transparante clutch. :)
Deze clutch stond al een tijd op nummer 1 in mijn wishlist.
Het is zo leuk om te zien dat je door het tasje kunt heen kijken.
Wat ik er zou instoppen is mijn Ysl lipgloss en een pailletten tasje met overige spullen er in die niet zo mooi zijn om naar te kijken. 
Je ziet ook dat mensen er hun Telefoon er in stoppen maar dat durf ik niet aan.
Tegenwoordig word alles zo snel gestolen.
Deze clutch en iphone case komen van de verkopers: pzf2011 & Misjamesbought

Kopen jullie ook veel op Ebay? :)

6 opmerkingen:

  1. Leuke clutch, ik zou hem denk ik eerder gebruiken om thuis iets op te bergen, mijn palettes ofzo!
    Liefs, Ypie

    P.S Ik geef een Sleek Garden of Eden palette weg op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amazing clutch!


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/




    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely loving that clutch! :))

    Have a wonderful weekend!

    New Post up…
    www.Tsangtastic.com

    BeantwoordenVerwijderen