maandag 16 december 2013

Paris 2 day vip blogger event in Assen

Eindelijk was het zo ver! 
Het Paris2day VIP blogger event / avond in Assen!!
Per post heb ik twee prachtige uitnodigingen gekregen voor een vriendin die ik mee mocht nemen en mijzelf.
Bij deze uitnodigingen zaten ook twee zakjes met loten waarmee je leuke prijzen kon winnen! 
Dat is natuurlijk altijd leuk. :)
Meteen heb ik een vriendin van mij, Britt gevraagd om mee te gaan naar Assen.
Via de Stentor hebben we 2 dag kaarten voor de trein gekocht.
Aangezien een retourtje Zwolle - Assen €45 kost was dat de beste optie..
Eenmaal aangekomen was het even zoeken naar de winkel van Paris2day, maar naar een tijdje hadden we deze toch gevonden.

Eenmaal binnengekomen werden onze jassen aangenomen en we kregen meteen een heerlijk drankje in onze handen! mmmm
Daarna werd er van elke gast een Glamorous foto genomen! (zie de eerste foto)
Alles was geregeld! 
Eten, drinken, garderobe, modeshow, shoppen, goodie bag, en je kon hele leuke prijzen winnen! Waaronder een Paris2day waardebon t.w.v.  €200! 
Wat had ik die graag gewonnen zeg, ik zag zo ontzettend veel leuke spullen. 
Helaas heb ik deze niet gewonnen... Maar een ander is het ook zeker gegund.

Mijn favo item's waren toch wel deze snakeprint pumps Sequin pants en dit leuke Furry vest zwart.
Al met al was het een geslaagde avond, natuurlijk heb ik niet stil gezeten!
Ik heb onder andere gesproken met blogger Madelon van de blog So-Mad en met Rowan van Redreidinghood. Wat een super lieve meiden zijn dat! Madelon kende ik al een beetje!
Het personeel was ook heel aardig en zag er super fashionable uit! En wat konden de meiden van de modeshow goed lopen zeg!
Volgens mij zaten er ook wat professionele modellen tussen.

Elke blogger haalde een super grote fotocamera uit zijn/haar tas.
Helaas heb ik die niet, dus ik had een 'gewone' fotocamera mee... Nou die durfte ik echt niet uit mijn tas te halen! Shame! 
Deze foto's zijn van Paris 2 day zelf, aangezien ik mijn camera niet uit mijn tas durfte te halen hahaha.
Misschien moet ik toch maar een goede camera aanschaffen die ik zelf mee kan nemen naar events..




5 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat je mijn prijs er ook tussen hebt geplakt. Ik heb je niet eens gezien :O Anders was ik zeker even op je afgestapt! Het was een super leuk event!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf zeg! Leuk!!!

    IK heb een giveaway op mn blog, ik zou t leuk vinden als je ook meedoet! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ziet eruit als een geweldige dag/avond :)! Ik vind je blog super leuk, ga je volgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslagje! Ik dacht al, ik ken je ergens van maar kon het niet zo goed plaatsen. Nu weet ik het dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful pictures! So elegant.

    www.alexawas.com

    BeantwoordenVerwijderen