zaterdag 5 oktober 2013

Leather short - Fashionista shirt!


Het is al weer een tijdje terug dat ik een outfit foto heb gepost op mijn blog.
Telkens is het snel snel snel en schiet het er bij in!
Gelukkig wil mijn moeder altijd wel foto's maken dus hebben we samen weer mooie plaatjes geschoten.
Ik ben echt heel blij dat mijn moeder zulke mooie foto's kan maken! Zelf was het me nooit gelukt!
(Haar Facebook voor meer foto's  https://www.facebook.com/alfredengerda.been?fref=ts )

Dit fashionista shirt heb ik gekocht bij de Only voor maar €9.95!
Ik zocht namelijk nog een wit shirt voor bij mijn leren shortje en ik kwam deze tegen.
Goedkoop is altijd goed mee genomen toch!
Het leren shortje dat ik draag komt bij de H&M vandaan.
Natuurlijk is elke outfit mooier met mijn Rinascimento blazer die ik echt heel vaak draag!
Ik ga die blazer echt helemaal kapot dragen denk ik!

Het is genieten van het laatste mooie weer, maar toch kan ik niet wachten tot de winter.
De heerlijke dikke truien, samen met mijn vriend op de bank onder een deken thee drinken en natuurlijk de heerlijke knusse sfeer! I love it!
Kom maar op met die winter!





12 opmerkingen:

  1. Mooie outfit, die hakken zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer hoor :D

    X Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schoenen vind ik echt WAUW :D Die zou ik zo aandoen! De rest van je outfit vind ik ook heel erg mooi, alles staat goed bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your lip color! I just discovered your blog and will stay tuned. Check out some of my personal style at:

    http://www.alexawas.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooooooow je schoenen, ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit en wauw, je schoenen <3

    Ik volg je via Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave schoenen! En je haar glanst echt prachtig :)

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige look en ook echt mooie foto's inderdaad! Complimentjes aan jou & je moeder :)


    Ik heb een giveaway op mijn blog waarbij je 2x2 VIP tickets kan winnen voor een leuke fashionparty! http://www.sarandaadriana.com/2013/10/winactie-vip-tickets-release-beast-party.html

    xxxx Saranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook niet wachten tot de winter! Lovin the outfit Clar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow so nice!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. you have such a perfect face!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit en vooral leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen