maandag 1 juli 2013

Deeply in love with my new chiffon maxi skirt


Eindelijk kreeg ik mijn pakketje binnen! Na een lange tijd wachten stond toch de pakketjesman weer aan de deur! Telkens weer word ik zo blij van alle pakketjes die binnen komen.
Afgelopen week kwam deze prachtige blazer binnen met leren mouwen.
Deze kun je onder andere kopen bij de ELLE ZWOLLE
Een jas of blazer met leren mouwen stond al heel lang op mijn verlanglijstje, maar ik zag iedereen met de zelfde lopen. Het leukste is toch een blazer of jasje die bijna niemand heeft, daarom heb ik juist deze gekocht. Er zijn maar ongeveer 3 winkels die het merk Rinascimento verkopen in Nederland.

Maar genoeg over dit pareltje, Deze week is dus mijn maxi skirt binnen gekomen.
Natuurlijk moest ik gelijk een foto maken om het te delen!
Ik vind deze combinatie persoonlijk echt super!
Nieuwe dingen zijn altijd leuk toch? :)
Ik hoop echt dat het weer deze zomer iets beter word, en dat ik deze rok vaak uit de kast mag halen!

Blazer - Rinascimento
Hemdje - H&M
Rok - H&M
Ketting - Nelly
Armband - Lookbookstore











Glamorousvision is on Blogloving Facebook Instagram Tumblr





1 opmerking: