dinsdag 16 juli 2013

De perfecte kleur poeder roze





































Dat was het dan, vandaag heb ik mijn laatste dagje vakantie gehad!
Ik heb echt een heerlijke week vakantie met mijn lieve vriendje achter de rug, Genieten!
Het werd natuurlijk ook weer tijd om richting huis te gaan om samen met mijn moeder nieuwe foto's te maken voor mijn blog. (Deze top is trouwens ook van mijn moeder, sssst) Als ze deze top niet had, had ik het gewoon gekocht! Het is ook een super licht stofje en goed te combineren.
Vandaag droeg ik dus deze outfit. :)
Ik vind de kleuren persoonlijk echt geweldig, je kan deze outfit met hakken dragen maar ook gewoon met lage allstars. Heb je het warm? Doe dan gewoon de blazer uit en het blijft een leuke combi!
Zelf moet ik nog wel wennen aan een shortje. Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste kortebroek!
Ik ben zelf namelijk niet weg van mijn bovenbenen.. Maar ik heb geen zin meer om in de zomer een lange broek te dragen... I don't care anymore! Iedereen moet gewoon aan doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Je persoonlijkheid is veel belangrijker dan hoe je er uit ziet.
Je kan nog zo mooi zijn, maar als je geen goed persoonlijkheid hebt kom je nergens.

Blazer - VeroModa
Top - VeroModa
Short - Lou











1 opmerking: