maandag 17 juni 2013

Verliefd op mijn Rinascimento blazer


Zoals de titel al zegt, Ik ben verliefd op mijn Rinacimento blazer.
Ik heb een tijdje stage gelopen bij ELLE Zwolle en daar verkochten ze deze prachtige blazers!
Tijdens mijn stage zag ik veel klanten de winkel uitlopen met deze jasjes!
Ik wou er zelf ook eentje bemachtigen, maar rond die tijd was ik een student en had ik nog geen vaste baan, dus het was vrijwel onbetaalbaar voor mij. Nu ben ik al een tijd werkende dus mocht ik van mezelf deze blazer aanschaffen!
En wat ben ik er blij mee! Het is echt de moeite waard geweest! 
Deze blazer straalt pure luxe uit en gaat ook heel lang mee! Je ziet wel echt verschil vind ik persoonlijk tussen een Only blazer en deze Italiaanse schoonheid!

Blazer - Rinascimento
Top - Newlook
Discopants - Nelly
Heels - Jeffrey Campbell








1 opmerking:

  1. Hello!
    Veel van stijl en allure
    heb je een veel klasse!
    Ik naaien naar Parijs en ik ontdekte uw blog vandaag nog!
    Gefeliciteerd en blijven gaan!

    BeantwoordenVerwijderen